Fångstrapport/Gästbok

onsdag 30 januari 2008

Till salu Lowrance LMS-522c iGPS

Säljer en av mina 2 igps, då jag fick ett hjärnsläpp och köpte 2st av denna produkt. Tänkte jag skulle ha en reserv GPS/ ekolod ifall den ena enheten skulle börja krångla. Jag tänkte att jag kunde använda den ena som ekolod och den andra som gps. Och skulle exempelvis gps:en krångla kan man ju alltid flytta kortet.......

Hur som helst har enheten inbyggd antenn, 5.4 tums display, helskärm för ekolod eller GPS eller en kombination av båda. Enheten är förberedd för radar.

Pris 7000 kr, billigaste på netonnet är 9000 kr.

Vid intresse, ring johan på 0702-037717

För övrigt är motorn lagad, nu ska bara elektroniken justeras. enligt väderprognoserna ser det utsom att det räcker om båten är tip-top till nästa helg.........
Har både nya spön och lowrancen som måste fiskas in

Skitfiske, Johan

Inga kommentarer: